14 settembre 08, 13:27 | #32 (permalink) Top |
User Data registr.: 16-08-2007 Residenza: Bologna
Messaggi: 4.383
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ciao rimini non ho sottomano il libretto x cui non ti sò dire. cmq se è ancorA IN garanzia (1 anno dall' acquisto) puoi spedirlo alla castle e con 13 eu di spedizione te la cavi..te lo cambiano o lo riparano e la spedizione di ritorno è a carico loro. io ho appena spedito il mio che scadeva tra 1a 10ina di gg. se è già scaduta la garanzia..sono 50 $ fissi + s.s. e in 4 sett. fanno la riparazione. |
15 settembre 08, 19:04 | #35 (permalink) Top |
User Data registr.: 05-01-2008 Residenza: venezia
Messaggi: 32
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ricapitolando. smanettando un pò sono riuscito ad impostare il mamba max senza che si accendessero i led verde e giallo. Ho anche provato a variare la posizione dei trim ma il led verde e giallo non si accendono. Che si sia rotta la radio? grazie |
22 giugno 09, 20:01 | #38 (permalink) Top |
User Data registr.: 16-08-2007 Residenza: Bologna
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visto che è pertinente all' argomento inserisco questa tabella riassuntiva dei led presa da Definitive LED meanings. - RC-Monster Forums The LED's can have different meanings depending on what you are doing. Hopefully this makes some sense, if you have any questions, just post a reply and I'll do what I can to help clear things up. This applies only to our car controllers (Mamba Monster, Mamba Max, Sidewinder Micro, Mamba Micro Pro, Mamba 25) If you are not calibrating and have no throttle input then: Flashing Red and Yellow = over temp Flashing Green and Yellow = low voltage cut-off(battery) Flashing Green OR Red = Speed control has not been calibrated and is not armed; or throttle sub-trim is not at 0. Solid Green OR Red = should not happen when at neutral, indicates full throttle/reverse Flashing Yellow = possible problem with controller Solid Yellow = indicates neutral and armed Flashing all colors = speed control is not receiving a valid signal from the receiver, usually indicates the receiver wire is plugged in backwards into the receiver; possible problem with controller or with throttle channel on receiver. If you are applying throttle or reverse when NOT calibrating: Flashing Red and Yellow = over temp Flashing Green and Yellow = low voltage cut-off(battery) Flashing Green OR Red = indicates partial throttle (green) or reverse (red) Solid Green OR Red = indicates full throttle (green) or reverse (red) Flashing Yellow = possible problem with control Solid Yellow = should never happen Flashing all colors = speed control is not receiving a valid signal from the receiver, usually indicates the receiver wire is plugged in backwards into the receiver; possible problem with controller or with throttle channel on receiver. If you are applying throttle or reverse WHEN calibrating: Flashing Red and Yellow = should not happen when calibrating Flashing Green and Yellow = should not happen when calibrating Flashing Green OR Red while beeping = indicates speed control is looking for full throttle (green) or full throttle (red). If it continues for more than ~ 8 seconds, indicates speed control is seeing partial throttle (green) or reverse (red), increase endpoints on transmitter so speed control sees full throttle/reverse. Solid Green OR Red = indicates full throttle (green) or reverse (red) has been read Flashing Yellow = speed control is not seeing a valid neutral signal, check your transmitters throttle sub-trim is at zero, exponential is set to 0 or linear, and mixing is disabled. Solid Yellow = indicates neutral has calibrated and is armed Flashing all colors = speed control is not receiving a valid signal from the receiver. Usually indicates the receiver wire is plugged in backwards into the receiver; also happens when speed control has accepted a calibration setting (throttle, reverse or neutral) and flashes/chimes 4 times before moving to next calibration point; or problem with throttle channel on receiver. Again if you have any questions, please don't hesitate to ask. Thomas Porfert Castle Tech Support x i moderatori sarebbe cosa x me buona se in questo 3d si cancellassero tutti quei post che non hanno un utilizzo reale (casomai sono serviti al momento..ma ora sono solo pagine inutili a far perdere del tempo invece che trovare l' info), in modo da dare una sfoltita e rendere + fruibile dagli utenti
__________________ ----------------------------------- http://limax.altervista.org/ ----------------------------------- |
22 giugno 09, 21:35 | #39 (permalink) Top |
User |
Ottimo REfuso, cercherò di tradurlo e poi lo posto... E come faccio a settare il nuovo radiocomando (Spektrum dx3.0) con il MMM? Se faccio la stessa sequenza che facevo con il radiocomando originale non funziona!
__________________ E-Revo Castle Mamba Monster combo 2200kv, 14/68, 6s 4000 40C, Spektrum DX3.0 |
22 giugno 09, 21:54 | #40 (permalink) Top |
User Data registr.: 01-11-2007
Messaggi: 2.831
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Ottima iniziativa Refu Aggiungo anche questa variabile al settaggio: Se non si vuole modificare un valore già impostato in custom, (tipo il valore di Cutoff o il timing) è possibile bypassare il comando semplicemente rispondendo no a tutte le opzioni... i Mamba passeranno al parametro successivo senza modificare il valore dell'opzione precedente. |
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