27 agosto 06, 15:50 | #1 (permalink) Top |
User Data registr.: 03-05-2004
Messaggi: 521
| Dilemma su motore a benza per acrobatico.
Sono entrato in possesso di uno spelendido CAP 231EX da 2,35 m si apertura alare, il quale vi è montato un Supertigre bicilindrico 60 cc Twin- Ottimo motore ma non sufficienti per questo modello.(se interessa a qualcuno il motore lo vendo) Il mio dilemma è su che motore montare su questo modello. Io ho pensato a un ZDZ 80 oppure un MVVS 58 ma avrei anche a disposizione un J70 trasformato a benzina.(ancora da provare però) Mi hanno detto che il ZDZ vibra molto e invece non sono sicuro che il MVVS sia sufficiente. Datemi dei consigli.
__________________ - Toyota - Andrea O ||||||| O ...°.___.°... |
29 agosto 06, 09:46 | #5 (permalink) Top | |
UserPlus Data registr.: 09-07-2005 Residenza: Rimini
Messaggi: 6.645
| Citazione:
Non l'ho mai usato ma se ne parla un gran bene. Di certo sarà esuberante sul tuo modello... PS- pesa anche 780gr in meno rispetto al DA 100 (9,8cv)
__________________ Ciao da Marco m&m "Non e' mai troppo tardi per avere un'infanzia felice!" | |
29 agosto 06, 13:10 | #7 (permalink) Top | |
UserPlus Data registr.: 09-07-2005 Residenza: Rimini
Messaggi: 6.645
| Citazione:
Quella che dici tu non l'ho messa per non far vedere la mia faccia... non vorrei che le poche donne che frequentano il forum si innamorassero tuttte insieme (non le biasimerei)
__________________ Ciao da Marco m&m "Non e' mai troppo tardi per avere un'infanzia felice!" | |
29 agosto 06, 13:16 | #8 (permalink) Top | |
UserPlus | Citazione:
Ultima modifica di Peppe46 : 29 agosto 06 alle ore 13:23 | |
29 agosto 06, 14:01 | #9 (permalink) Top | |
Franco vola più in alto di tutti noi Data registr.: 15-05-2003 Residenza: Roma
Messaggi: 3.437
| Citazione:
__________________ ... a volte è meglio tacere e sembrare stupidi, che aprire bocca e togliere ogni dubbio ! | |
29 agosto 06, 14:03 | #10 (permalink) Top |
Franco vola più in alto di tutti noi Data registr.: 15-05-2003 Residenza: Roma
Messaggi: 3.437
| 58 IRS - 3001 High end motor 60-kove tridy. Tento motor je prvnim typem motoru zarazujici MVVS mezi vyrobce velkych benzinovych motoru a to zpusobem, ze prevysuje ostatni konkurenci ve vsech parametrech. Pri vyvoji tohoto motoru byly uzivany stejne postupy jako u vyvoje spickovych zavodnich motoru a v konstrukci jeho soucasti jsou pouzity nejnovejsi poznatky z oblasti dvoutaktnich motoru. Krome normalizovanych dilu a karburatoru jsou vsechny soucastky specialne konstruovany pro tento motor. Motor se vyznacuje predevsim velmi vysokym vykonem v celem rozsahu otacek, a muzeme jej vykonove porovnavat s motory kubatury 70-80 cm3. Samozrejmosti je velmi snadne spousteni jak v studenem i teplem stavu, vyborna spolehlivost a velmi nizke vibrace. Svoji hmotnosti stoji na dnesnim minimu teto kubatury. Celkovy pozitivni dojem umocnuje moderni design s modre eloxovanymi dily a perfektni zpracovani vyhradne na CNC strojich. 58 IRS je jednovalcovy, dvoutaktni, benzinovy motor s vratnym vyplachovanim, a sanim rizenym membranovym ventilem - "klapkou". Valec motoru je odlitek z hlinikove slitiny s galvanicky nanesenou tvrdou pracovni plochou technologii Nikasil. Pist je odlit ze slitiny s vysokym obsahem kremiku a ma drazku pro jeden pistni krouzek ze specialni tvrzene litiny. Na povrchu pistu je nanesena specialni vrstva na bazi molybden-sulfitu pro snizeni treni a prodlouzeni zivotnosti motoru. Klikova hridel z legovane oceli je dvakrat ulozena na kulickovych loziscich, ojnice z vysoko-pevnostniho duralu ma obe oka s ulozenim na jehlach. Pripravu smesi ridi karburator Walbro se syticem a membranovym cerpadlem. Zapalovani je bateriove elektronicke s mikroprocesorem rizenym predstihem a s bezpecnostnimi funkcemi. Motor je vhodny pro vsechny kategorie leteckych modelu, vcetne nejnarocnejsich kategorii akrobatickeho a 3D letani. Zdvihovy objem Vrtani/zdvih Vykon Hmotnost bez zapalovani Hmotnost zapalovani 58 cm3 42 / 42 mm 6,8 PS/6700 ot./min. 1820 g 165 g Vykon na vrtuli 26"x10"N Mejzlik 6000 ot./min. vyfuk 3204 + 3202 24"x10" Mejzlik 7000 ot./min. vyfuk 3204 + 3202 Vyfuky 3225A - tichy, redukovany vykon 3225 - standard 3241 - ladeny, pro plny vykon Doporucena sestava MVVS 58 + 3202 + 3204 + Mejzlik 26"x10"N @ 5900-6100 ot/min Dalsi prislusenstvi 3202I - prechodka 3203 - teflonova propojka 3204 - vyfuk INT 58.01 3227D - tuningovy difuzor 3360 - sada na prodlouzeni unasece vrtule 3361 - loze motoru 3361I - loze motoru 3362 - loze motoru 3362I - loze motoru 3306 - zapalovaci svicka 3321 - data terminal
__________________ ... a volte è meglio tacere e sembrare stupidi, che aprire bocca e togliere ogni dubbio ! |
Bookmarks |
| |
Discussioni simili | ||||
Discussione | Autore discussione | Forum | Commenti | Ultimo Commento |
maxi benza + motore 53 3mm consigli?? | ZIKY77 | Aeromodellismo Volo a Scoppio | 8 | 27 gennaio 08 09:23 |
Un Dilemma Elettrico O Motore !? | micky75 | Elimodellismo Principianti | 3 | 30 luglio 07 23:13 |
DIlemma motore | engiale | Aeromodellismo Progettazione e Costruzione | 2 | 19 giugno 07 14:39 |
quale acrobatico 3d per motore os 46? | pio190 | Aeromodellismo | 7 | 04 novembre 05 21:20 |