Visualizza messaggio singolo
Vecchio 03 maggio 12, 13:56   #4640 (permalink)  Top
urien75
Guest
 
Messaggi: n/a
Citazione:
Originalmente inviato da miami32 Visualizza messaggio
Prego, facci sapere cosa rispondono!
Scusatemi ho bisogno di aiuto dopo aver fatto l'ordine e pagato con carta ricaricabile visa,(la trasazione ho controllato è avvenuta) e mandato un email al centro assistenza visto che risultava che l'ordine non era pagato mi hanno risposto così..Kyle, May 03 15:13 (HKT):
Hi Garoli ,

Thanks for contacting the HobbyKing Support Team.

Regarding to your order #2004406950, it is pending in our warehouse now. The payment has been rejected. You may consider logging in your account, choosing manual order payment, choosing the order number, and clicking on “pay now”, Paypal page should pop up for you to fill in information.

After your payment has been transferred, you should receive a confirmation email from Paypal for Unique transaction ID. You will then be able to check this order in your account.

Please let us know if you fail to do so, we will send you money request for paypal payment. We will process your order as soon as possible.

Thanks for emailing support.
If you have any other questions, please let me know.
Regards.
Kyle
HobbyKing Support Team
Dont forget to follow us on Twitter and Facebook for discounts and promotions!
HobbyKingLive | Facebook
The HobbyKing Guys (@HobbyKingLive) su Twitter

**Due to the large amount of accumulated backlogs, order processing and ticket response time will be slightly delayed. For Urgent matters, please contact us via our live chat service instead. We thank you for your patience and understanding.**

ora mi dicono che il pagamento è stato respinto e di usare la funzione paga adesso con paypal,scusate l'ignoranza visto che risulta il pagamento dalla carta non vorrei pagare 2 volte a questo punto se riuscissi ad annullare tutto ovviamente con la restituzione dei soldi sarei più contento consigliatemi vi prefo grazie...
  Rispondi citando