Discussione: GW Xieda 9958
Visualizza messaggio singolo
Vecchio 13 novembre 11, 19:31   #841 (permalink)  Top
dea90
User
 
L'avatar di dea90
 
Data registr.: 07-02-2010
Residenza: Casale Monferrato
Messaggi: 2.797
a me hanno mandato una mail, ecco il testo:

Citazione:
Dear Customer,

This is an email from China Electronic Store customer service department.

We are very sorry to inform you that your order #FPTBAH566809 was changed to be shipped out via HK airmail on 11-9 due to some unknown reasons. It usually takes 30 days for an order to be delivered via airmail. However, if you cannot receive it after 12-9, 2011, please contact us without any hesitation. We are sorry again for the troubles caused you.
If you have any questions regarding this issue, please contact us via “my message” which can be found as follows: FocalPrice web===>Log in "My Account"===> Click "Order Support"==> Click "My Message".

Best Regards,
Customer service department
Focalprice.com
e che caxxo io ho ordinato e pagato il 17/10, lo davano spedito il 24 con data di arrivo domani, mi hanno dato il track number ed è apparso per la prima volta ieri sul sito indicato (avevo chiesto perchè non era ancora tracciato e mi avevano detto che ci volevano 15gg prima che comparisse) e scopro che è stato spedito realmente l'altro giorno ok che sei un negozio cinese, la roba non costa nulla e la spedizione per tracciarla l'ho pagata 1.5$ ma caxxo non si fa cosi
__________________
Master of Ciarpame
Bite my shiny metal ass
dea90 non è collegato   Rispondi citando