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Vecchio 14 ottobre 10, 17:25   #257 (permalink)  Top
graaf
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Originalmente inviato da teknofrance Visualizza messaggio
Oct 05, 2010, 09:22 PM Report This Post to a Moderator · #1588
JBrant
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Join Date: Jul 2005
Posts: 18 Regarding one wing thicker than the other

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EuroDriver and others with the same problem..... I think that I know your problem. I called the distributor for Multiplex in the USA. Hitec. I told them that my parts bag was really screwed up. The biggest problem is that they sent two "Spar Joiners Shallow" when they should have sent a "Deep" and a "Shallow". Part numbers 30 and 31.
Hitec told me yesterday that they have received many calls with the same problem. I guess one of their packers did a careless job putting the kits together. They do carry the part but have run out. Get your name on their list and they will send it out to you when they get them. The other missing parts I got at the LHS. Too bad as I was looking forward to flying it before winter. lol
Ah ecco... pensavo fosse stato un effetto collaterale dello sniffare ciano per giorni e giorni!

In ogni modo, avendo incollato i pezzi, penso che non avrebbe senso farsi mandare i ricambi. Ieri sera, con mooolta pazienza, ho cartavetrato un po' l'ala, un po la fusoliera e ora tutto combacia perfettamente.
Un'altro appunto alla confezione : le viti del supporto motore, quella del carrello, e quelle in plastica che sostengono le ali, sono a "taglio".
Sarò io, ma abituato alla mia moto/mountainbike/bdc, dove tutto è o torx o a croce o esagonale, vedere ancora quel tipo di vite mi ha un po' deluso. E' un attimo rovinare il taglio se non si sta perpendicolari e non si ha il cacciavite adatto e a posto.
Sissi lo so... s&gh& mentali...

ciao!!
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