BaroneRosso.it - Forum Modellismo - Visualizza messaggio singolo - Nuovo Walkera HM CB180Z consiglio da esperti
Visualizza messaggio singolo
Vecchio 03 settembre 10, 14:31   #77 (permalink)  Top
rugrug
User

L'avatar di rugrug

Data registr.: 08-03-2010
Citazione:
Originalmente inviato da davirex Visualizza messaggio
ma il 180 e meglio con ho senza flybar?perchè?
lascio parlare chi li vola tutti i giorni e li prova anche prima che escano sul mercato...

(la mail è una risposta ad un mio amico che chiedeva le stesse cose che chiedete voi)

CB180D is the best heli for beginners, so far very few trouble, it flies very good and stable, easy to repair, low price.

V200 requires skill to fly, your finger needs to move more than CB180D, but if you have flew CB180 series "before", yuo will be ok to fly V200. V200 is "stable" in my point of view, but CB180D is the most stable.

In my opinion, V200 is ok to fly a faster than CB180D, but less stable than CB180D. However, V200 is harder to safe (correct) when you have error in mid air, because it doesn't have flybar, it really have less stability.

by helipal.com