Citazione:
Originalmente inviato da manu73 Grazie proverò e vi saprò dire. |
Prova come segue... ovviamente è il concetto che conta, poi dipende dalla radio. Il concetto è quello di partire da valore medio/basso per il
MASSIMO GAS e valore medio/alto per il
MINIMO GAS
In questa maniera al primo bip che cercherai con GAS al massimo aumentando l'EPA avrai trovato il MAX.... poi portando stick al minimo aumentando l'epa troverai il MIN... che farà "armare" (ossia inizializzare per l'utilizzo) il REG.
> 2. Turn on your tx and set normal mode in the transmitter for a linear
> throttle curve (0,25,50,75,100). Bring your high side and low side
> endpoints on your throttle channel down to 25%, plug in the battery pack
> with the throttle stick at full (it won't start up), then bring your
> high endpoint back out towards (and sometimes past) 100% until you hear
> a single tone. Next, bring your throttle stick down to the bottom
> position and bring the endpoint out from 25% out towards (and possibly
> past) 100% until you hear the ESC arm. Unplug the battery pack, wait a
> few seconds, then plug back in and verify that the throttle is working
> properly.